Gyakran ismételt kérdések

Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

Raktáron lévő termékek esetében (termékoldalon az oldal a "Raktáron" felülettel jelzi) igyekszünk legkésőbb a rendelést követő munkanapon feladni a csomagot, és az nagy valószínűséggel a feladást követő munkanapon kerül kézbesítésre, így a rendelés leadásától számítva 1-3 munkanapon belül kézhez kaphatod a csomagot.

Honnan tudom, hogy egy termék van e raktáron, vagy sem?

Termékoldalon zöld színben a "Raktáron" felirat olvasható raktáron lévő termékek esetében.

Személyes átvételre van lehetőség?

Természetesen telephelyünkön biztosítunk lehetőséget személyes átvételre is, ebben az esetben házhozszállítási díjjal nem kell számolni. A rendelés leadásánál pedig a "Személyes átvétel" opciót választ a szállítási módoknál.

Miért éri meg regisztrálnom?

Regisztrált vásárlóként a következő előnyöket élvezheted:

Vásárlásaiddal hűségpontokat gyűjthetsz, amiket bizonyos termékeknél le tudsz vásárolni
- Regisztráció után azonnal megjutalmazunk 2500 hűségponttal, amit már az első rendelésed során felhasználhatsz
- Csomagajánlat kedvezményekre leszel jogosult
Elmentheted a rendeléshez szükséges adatokat, sőt, akár több különböző szállítási címet is, melyek közül egyszerűen ki tudod választani az aktuálisat a rendelés során, így nagy mértékben meggyorsíthatod a vásárlási folyamatot.
- Visszanézheted a korábbi rendeléseid és pillanatok alatt újrarendelheted ugyanazt a csomagot amit korábban is rendeltél

Megéri feliratkozni a hírlevélre?

Amennyiben időközönként szeretnél olyan ajánlatokat, kuponokat, kedvezményeket kapni, amiket máshol nem teszünk elérhetővé, valamint elsőként szeretnél értesülni a legújabb írásokról, filmekről, ajánlatokról, akkor a válasz: igen! :)

Miért nem kapható büdös bojli?

Mi nem tulajdonítunk túl nagy jelentőséget annak, hogy milyen "ízvilágú" a bojli, nem használunk meleg vízben büdöset, hidegben édeset, így nálunk nincs és soha nem is fogsz "büdös" bojlit és széles ízvilág palettát látni.

Milyen kedvezmények vannak?

1. Mennyiségi kedvezmény
Zacskós kiszerelésű bojlik esetében az egységár a mennyiség illetve a kiszerelések növekedésével csökken, részleteket a termékoldalakon találhatsz.

2. Hűségpont kedvezmény
Regisztrált vásárlóinknak hűségpont kedvezményrendszert biztosítunk, aminek keretein belül a termékek végösszegéből 5% hűségpontot írunk jóvá, amit a következő rendelésnél tudsz felhasználni. maximum a rendelés végösszegének 5%-ának mértékében.

3. Csomagajánlat kedvezmények
Regisztrált vásárlóinknak a hűségponton felül kedvező csomagajánlatokkal kedveskedünk, amik kizárólag bejelentkezés után helyezhetők kosárba, a hűségpont ezen csomagok esetében is felhasználható, így még jobb árakat lehet elérni.

Milyen fizetési módok vannak?

- Bankkártyás fizetés Barionon keresztül
Egyszerűen, gyorsan és biztonságosan fizethetsz bankkártyán keresztül.

- Előre utalás
A rendelést követően az általad megadott e-mail címre kiküldünk egy díjbekérőt az utaláshoz szükséges minden adattal és gyorsan és biztonságosan intézheted a fizetést. Ennél a fizetési módnál a csomagot csak az összeg beérkezése után tudjuk elküldeni.

- Utánvétes fizetés
Lehetőséget biztosítunk a csomag kézhezvételekor utánvétes fizetésre is, ennek adminisztrációs díja: 500 Ft.

- Készpénzzel a helyszínen
Személyes átvétel esetében telephelyünkön készpénzzel is fizethesz a csomag kézhezvételekor.

 

Mennyi ideig tarthatók el a termékek?

Zacskós sózott bojlik:
Tartósítószert nem tartalmaznak, ezért fontosak a megfelelő tárolási körülmények, azonban ezek megléte esetén a termékek hosszú hónapokig megőrzik kiváló minőségüket, így bátran vásárolhatod őket nagyobb mennyiségben kedvezőbb áron.

A megfelelő tárolási körülményekről ide kattintva tudhatsz meg többet.

 

Kaphatók lesznek method csalik is a jövőben?

Nem. Szolgáltatásunk kizárólag a nagyponty horgászok számára kínál megoldásokat, így nálunk garantáltan nem fogsz látni különböző széles szín és illatkínálatban method csalikat, etetőanyagot és egyéb feederes termékeket.